Opinie w Google
W Projektory-Lampy.pl wierzymy w przejrzystość i uczciwość. Dlatego zbieramy opinie naszych klientów za pomocą usługi profilu biznesowego Google. Prosimy naszych klientów, którzy złożyli zamówienie, o pozostawienie recenzji i podzielenie się swoimi doświadczeniami. Nie weryfikujemy ani nie filtrujemy naszych recenzji, ponieważ chcemy zapewnić uczciwą reprezentację naszych produktów i usług. Opinie klientów są dla nas ważne i wykorzystujemy je do ciągłego ulepszania naszych usług.
417 opinie
2 lata
ocena: 5 / 5
Super szybka obsługa. Zastanawiałem się nad czasem dostawy, ponieważ mieli siedzibę w Czechach, a ja byłem w Dublinie, ale zamówiłem w niedzielę wieczorem i miałem część w ręku we wtorek rano, więc byłem bardzo zadowolony. (tłumaczenie)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (oryginał)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
2 lata
ocena: 4 / 5
Zamówienie złożone w poniedziałek wieczorem, dostarczone w następną środę. Dobra komunikacja (potwierdzenie zamówienia, powiadomienie o wysyłce ze śledzeniem). Wszystko w porządku. Ale błąd w dostawie... Po jakimś czasie problem został rozwiązany.
Zamówiłem LMP-H200, a otrzymałem LMP-H202. 2 niekompatybilne lampy.
Na liście przewozowym dołączonym do paczki jest napisane LMP-H202. Moje zamówienie dotyczyło LMP-H200, więc sprzedawca zmienił referencję.
Reklamacja została otwarta. Po sprawdzeniu powiedziano mi, że muszę ponownie wysłać paczkę. Zostanie ona sprawdzona po otrzymaniu i zostaną podjęte odpowiednie działania... Sprawdzono mój adres e-mail i powiedziano mi, że w ciągu 5 minut otrzymam wiadomość e-mail z wyjaśnieniem procedury zwrotu.
Zapytałem o dostawę zamówionego produktu. Powiedziano mi, że produkt musi zostać najpierw zwrócony i sprawdzony.
Zwróciłem uwagę, że dowód dostawy nie odnosi się do zamówionego produktu, ale do produktu dostarczonego, a zatem zmiana odniesienia została dokonana wewnętrznie przez sprzedawcę. Powiedziano mi, że produkt musi najpierw zostać zwrócony i odebrany przez sprzedawcę.
Zamówiłem LMP-H200, ponieważ go używam. Nie chcę polegać na hipotetycznej dobrej woli sprzedawcy, gdy to on jest przyczyną problemu. Dlatego zaznaczyłem, że wolałbym otrzymać zwrot pieniędzy za moje zamówienie po zwróceniu otrzymanego produktu. Osoba, z którą rozmawiałem, powiedziała mi, że w wiadomości, którą otrzymam, znajduje się pole do zaznaczenia.
AKTUALIZACJA 7 października
Następnego dnia otrzymałem telefon.
Osoba, z którą rozmawiałem dzień wcześniej, pyta mnie, czy nie otrzymałem obiecanej wiadomości e-mail. Potwierdziłem, że tak. Następnie zapytał mnie, czy mam inny adres e-mail. Podałem mu adres gmail, z którego również korzystam. Następnie otrzymałem list wyjaśniający procedurę zwrotu.
To dość zaskakujące, gdy zamawiasz ze strony .fr, aby zwrócić paczkę do Czech, mimo że przyszła z Niemiec...
Zwracam uwagę, że nie widzę powodu, dla którego miałbym ponosić koszty wysyłki, ponieważ błąd nie pochodzi ode mnie. Powiedziano mi, abym dokonał odpowiedniej adnotacji na dokumencie zwrotu i zapewniono mnie, że otrzymam zwrot kosztów. Powiedziano mi, że ponieważ zwrot będzie wyższy niż początkowo zapłacona kwota, będę musiał dostarczyć formularz danych bankowych.
AKTUALIZACJA z 8 października
Lampa została zwrócona w 2 pudełkach, a następnie przepakowana do większego pudełka z dużą ilością "bąbelkowej" ochrony. Dokument zwrotu wypełniony zgodnie z żądaniem i umieszczony w tym pudełku. Ponieważ nie było pola do żądania zwrotu pieniędzy, wypełniłem formularz. Zgodnie z formularzem ubezpieczyłem przesyłkę w momencie jej nadania. Paczka nadana w południe.
W poniedziałek 11-go nawiązano kilka kontaktów ze sprzedawcą. Wysłałem numer śledzenia paczki, zdjęcie oryginalnej lampy z VP, etykietę z numerem referencyjnym VP i kopię faktury za zwrot lampy.
W środę 13-go sprawdziłem śledzenie paczki. Było tam napisane: Twoja przesyłka uległa incydentowi. Jest przetwarzana przez nasze służby.
Lokalizacja: Niemcy.
W czwartek incydent nadal był odnotowany, ale z lokalizacją w Polsce.
W piątek 15. incydent nie był już odnotowywany, ale znajdował się w Czechach, kraju docelowym.
E-mail potwierdzający odbiór przesyłki.
Poniedziałek, 18 października.
Telefon od sprzedawcy z pytaniem, czy otrzymałem zwrot pieniędzy. Sprawdziłem: rzeczywiście otrzymałem zwrot pieniędzy za lampę i koszt jej odesłania w czwartek.
Po chwili wszystko wróciło do normy.
Dziękuję Lampes-Projecteur.fr za wywiązanie się ze swoich zobowiązań jako sprzedawcy. (tłumaczenie)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (oryginał)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
Amanda była niezwykle pomocna przy sortowaniu mojej lampy dla mnie za najlepszą cenę, która została dostarczona szybko i sprawnie, użyje ponownie do następnej lampy dzięki (tłumaczenie)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (oryginał)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
2 lata
ocena: 4 / 5
2 lata
ocena: 5 / 5
2 lata
ocena: 5 / 5
2 lata
ocena: 5 / 5
Doskonały sklep, a zwłaszcza obsługa, osoba wspierająca bardzo mi pomogła, gdy nie mogłem dowiedzieć się, dlaczego nie mogę zapłacić - szukaliśmy razem i próbowaliśmy dowiedzieć się, w czym tkwi problem - okazało się, że mam bardzo niski limit płatności kartą online, a osoba wspierająca nie była leniwa i poświęciła swój czas, aby znaleźć instrukcje bezpośrednio w moim banku, jak mogę to zmienić w mojej bankowości internetowej i wszystko się udało. To właśnie nazywam "prokliencką obsługą klienta". (tłumaczenie)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (oryginał)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
Bardzo zadowolony z usługi (tłumaczenie)
Muy contento con el servicio (oryginał)
Muy contento con el servicio (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
2 lata
ocena: 5 / 5
Doskonale! Dziękuję (tłumaczenie)
Parfait !! Merci (oryginał)
Parfait !! Merci (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
Po raz pierwszy otrzymałem żarówkę z wadą, ale została szybko wymieniona i teraz działa idealnie! Obsługa posprzedażowa jest doskonała (tłumaczenie)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (oryginał)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
2 lata
ocena: 5 / 5
Zamówiłem lampę w zeszłym tygodniu, ale niestety odkryłem, że mój projektor był wadliwy, skontaktowałem się z Web Retail, aby poprosić o zwrot pieniędzy. Byłem pozytywnie zaskoczony łatwością, z jaką mi pomogli oraz łatwością zwrotu i późniejszego zwrotu pieniędzy. W oparciu o to doświadczenie polecam ten sklep i kupię tu ponownie, gdy tylko będę potrzebował lampy do projektora. (tłumaczenie)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (oryginał)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
Kup od nich, jeśli masz problem, pomogą ci (tłumaczenie)
Buy from them if you have problem they will help you (oryginał)
Buy from them if you have problem they will help you (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
super wsparcie ze strony obsługi klienta wielkie BRAVO (tłumaczenie)
super support form the customer service a big BRAVO (oryginał)
super support form the customer service a big BRAVO (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
SPECJALIŚCI, OGROMNY WYBÓR, łatwa funkcja wyszukiwania według modelu projektora z dużą ofertą różnych typów lamp - wiele możliwości wyboru - lampy oryginalne i generyczne - oferują cały zespół lampy z obudową lub samą żarówkę. (tłumaczenie)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (oryginał)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
Profesjonalna i miła obsługa, duży asortyment towarów z dokładnym opisem i instrukcją, polecam (tłumaczenie)
Profesionální a vstřícné jednání, velký sortiment zboží s podrobným popisem a instrukcemi, doporučuji (oryginał)
Profesionální a vstřícné jednání, velký sortiment zboží s podrobným popisem a instrukcemi, doporučuji (oryginał)
2 lata
ocena: 5 / 5
Zawsze dobre doświadczenie, mogę tylko polecić (tłumaczenie)
Always good experience, I can only recommend (oryginał)
Always good experience, I can only recommend (oryginał)
2 lata
ocena: 1 / 5
NIE KUPUJ OD TYCH OSÓB
Kupiłem od nich oryginalną żarówkę projektora za pośrednictwem ich brytyjskiej strony internetowej Projector-Parts.co.uk, żarówka dotarła uszkodzona, ma w środku pęknięty kawałek szkła i nie będzie działać, doradzono mi, żebym kupił inną, a kiedy otrzymają żarówkę z powrotem, zwrócą mi pieniądze, cóż, żarówka kosztowała mnie 170 funtów.
Zwrot przedmiotu kosztował mnie 35 funtów, a następnie kolejne 47 funtów cła vat! A potem ten facet zwrócił mi tylko część pieniędzy! ostatecznie kosztowało mnie to 150 funtów! Za zepsutą żarówkę najzabawniejsze jest to, że naliczyli mi opłatę za uzupełnienie zapasów........ zepsutej żarówki!
NIE KUPUJ, CHYBA ŻE MIESZKASZ W TYM SAMYM KRAJU CO ONI, W PRZECIWNYM RAZIE BĘDZIESZ DOBRZE Z KIESZENI, JEŚLI PRZEDMIOT ZOSTANIE USZKODZONY W TRANSPORCIE, CO ZDARZA SIĘ DOŚĆ CZĘSTO, DLATEGO DAJĄ TYLKO CZĘŚCIOWY ZWROT PIENIĘDZY! (tłumaczenie)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (oryginał)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (oryginał)
3 lata
ocena: 5 / 5
Zakup lampy i późniejszy zwrot (okazało się, że problem z moim projektorem nie tkwił w lampie) odbył się bez problemów, lampa została przyjęta z powrotem, a pieniądze zostały zaksięgowane na koncie (tłumaczenie)
Nákup lampy i následné vrácení (zjistil jsem, že problém s mým projektorem není v lampě) proběhlo bez problémů, lampu převzali zpět a peníze přišli na účet (oryginał)
Nákup lampy i následné vrácení (zjistil jsem, že problém s mým projektorem není v lampě) proběhlo bez problémů, lampu převzali zpět a peníze přišli na účet (oryginał)
5 lat
ocena: 5 / 5
Świetne, trwałe lampy Proctor (tłumaczenie)
Skvělé lampy do proektoru co vydrží (oryginał)
Skvělé lampy do proektoru co vydrží (oryginał)
5 lat
ocena: 5 / 5
5 lat
ocena: 5 / 5
Doskonała współpraca, szybka dostawa, bardzo dobra komunikacja, gorąco polecam. Prawie wszystko w magazynie (tłumaczenie)
Perfektni spoluprace, rychla dodavka, velmi nadstandardni komunikace, vrele doporucuji. Skoro vse skladem (oryginał)
Perfektni spoluprace, rychla dodavka, velmi nadstandardni komunikace, vrele doporucuji. Skoro vse skladem (oryginał)
Strona
Poradnia
Pomożemy Państwu
z wyborem lampy
Aneta Kwiatkowska
obsługa klienta
obsługa klienta
22 153 0434
(pon-piąt 8-16)
Napisz do nas
(pon-piąt 8-16)
Jeśli o lampach wiedzą już Państwo, co potrzeba, to wystarczy już tylko wybrać tę właściwą
Szybkie wyszukiwanie lampy
Wystarczą dwa kliknięcia